0
سبد خرید خالی است.
0
سبد خرید خالی است.
0
سبد خرید خالی است.

دوره آنلاین مدیریت کافه

دوره آنلاین مدیریت کافه واترماگ، دوره ای جامع برای فراگیری تکنیک‌ها و استراتژی‌های مدرن کافه‌داری است.
قیمت : 3,600,000 تومان
دسته بندی اصلی
دوره آنلاین
تعداد دانشجو
113
75% دوره آموزشی تکمیل شده است
قیمت دوره
3,600,000 تومان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
2 آذر 1402
تاریخ بروزرسانی
5 خرداد 1403

دوره جامع مدیریت کافه، صرفا یک دوره ی معمولی نیست، بلکه آغاز راه و سفری به سوی موفقیت در حوزه ی کافه داری نوین است. از سال های آغازین دهه ی 1390 شمسی بود که کافه و فرهنگ کافه نشینی در ایران شروع به رشد کرد و به امروزی رسید که تقریبا در هر کوچه و خیابانی می شه یک فروشگاه قهوه یا کافه پیدا کرد. با افزایش تعداد علاقه مندان به قهوه و کافه نشینی، توجه سرمایه گذاران خرد و کلان هم به این صنعت جلب شد و سرمایه ی عظیمی وارد این صنعت شد.

حالا کافه داری یکی از گزینه های جدی برای افرادی است که قصد دارند با اندک سرمایه ای که دارند، یک کسب و کار شخصی داشته باشند. با افزایش تعداد کافه ها، کافه داران نیاز به مدیریتی منسجم و منظم دارند تا در رقابت، پیروز میدان باشند. و علاوه برآن از منابعی که در دست دارند بیشترین بهره ی ممکن را ببرند.

دوره ی جامع مدیریت کافه، شامل تمام مباحث مدیریتی است که متناسب با کسب و کار کافه ترجمه و تدوین شده. در این دوره سعی بر این بوده که با آموزش مفاهیم کلی مدیریتی، به کافه داران کمک کنیم تا در نظم بخشی، برنامه ریزی استراتژیک و بازاریابی هدفمند موفق تر از قبل عمل کنند.

اما این دوره شامل چه مباحثی است؟

  • فصل اول: مفاهیم پایه که شامل 4 درس، از جمله تصمیم گیری است.
  • فصل دوم: بازاریابی که شامل 7 درس، از جمله برندینگ و تبلیغات است.
  • فصل سوم: منابع انسانی که شامل 3 درس، از جمله کار تیمی است.
  • فصل چهارم: کنترل در مدیریت که در حال حاضر شامل یک درس می باشد و در آینده توسعه پیدا می کند.
  • فصل پنجم: استراتژی که شامل 2 درس از جمله مدل کسب و کار است.

از اونجا که سعی بر این بوده که این آموزش یک دوره ی جامع و کامل در زمینه کافه داری و مدیریت کافه باشه، امکاناتی رو برای این دوره در نظر گرفتیم که چند مورد از اونها که در حال حاضر با خرید دوره می تونید به اون ها دست پیدا کنید رو ذکر می کنم.

ویژگی های دوره آنلاین مدیریت کافه:

  1. بروزرسانی مداوم و با توجه به نیاز دانشجویان
  2. پشتیبانی 6 ماهه ی رایگان
  3. فرم توسعه دوره برای درخواست بروزرسانی
  4. دارای 26 ابزار کاربردی گرافیکی برای مدیریت کافه
  5. یک بار خرید و دسترسی مادام العمر به مطالب و بروزرسانی های آینده
  6. و موارد دیگری که به زودی به این دوره اضافه خواهند شد…

در دوره ی مدیریت کافه قصد داریم به جای ماهی، ماهی گیری رو به شما یاد بدیم. انتظار داریم بعد از گذروندن این دوره بتونید تمام مسائل مرتبط با کافه داری رو یاد بگیرید و از تمام مشکلات و چالش هایی که در مسیر موفقیت دارید به سلامت عبور کنید.

بعد از اتمام دوره مدیریت کافه انتظار می رود:

  1.  به تفکری هوشمندانه تر مجهز شوید و تصمیماتی بهتر بگیرید.
  2. برنامه های بازاریابی هدفمندتری طراحی و اجرا کنید.
  3. محصولات و خدمات خود را توسعه بدید و محصولاتی مطابق نیاز مشتریان ارائه کنید.
  4. با برندسازی آشنا شوید و برندی قدرتمند ایجاد کنید.
  5. منابع مختلف کسب و کارتون مثل منابع انسانی رو به خوبی مدیریت کنید.
  6. برای هر بخش از کسب و کارتون سیستم های ارزیابی ایجاد کنید.
  7. با طراحی و اجرای استراتژی های مناسب، گام هایی هدفمند به سمت موفقیت بردارید.

هرچند که دوره مدیریت کافه با توجه به افرادی طراحی و تدوین شده که در حال حاضر کافه دار هستند و احساس می کنند با پیشرفت در مهارت های مدیریتی می توان به یک مزیت رقابتی پایدار رسید و سودآوری کسب و کار رو افزایش داد. اما با توجه به این که بسیاری از مطالب این دوره، مباحثی هستند که برای مشاغل و افراد دیگر هم کاربرد دارند، این دوره به تمام فعالان حوزه ی غذا و نوشیدنی و کسب و کار های خدماتی مشابه هم پیشنهاد می کنم.

این دوره مناسب چه کسانی است؟

  1. کافه داران و مدیران کافه
  2. افرادی که قصد راه اندازی کافه و مدیریت کافه رو دارند.
  3. فروشگاه های قهوه و رستری ها
  4. رستوران دارها و مدیران رستوران ها
  5. باریستا ها و افرادی که در صنعت غذا و نوشیدنی فعالیت دارند.

در قیمت گذاری دوره ی مدیریت کافه سعی کردیم، قیمتی منصفانه ارائه کنیم، تا شرکت در دوره برای تمام افراد علاقه مند امکان پذیر باشد. این دوره در حال حاضر حدود 9 ساعت محتوای آموزشی است، که با هر بروزرسانی و با افزایش محتوای دوره، مدت زمان دوره هم افزایش پیدا می کند. شما یک بار هزینه رو پرداخت می کنید و به مطالب و بروزرسانی های آینده به صورت مادام العمر دسترسی خواهید داشت. بهترین سرمایه گذاری، یادگیری است.

درس نمونه: بخشی از درس مدل کسب و کار از فصل استراتژی

نمونه ای از ابزارهای دوره

مدیریت کافه

فصل اول: مفاهیم پایه

آشنایی با مفاهیم پایه پیش نیاز ورود به مباحث تخصصی مدیریت است.

درس اول: مدل ذهنی

الگوهای ذهنی ما چطور باعث پیشرفت یا مانع ما می شوند؟

درس دوم: تفکر سیستمی

توجه به اجزای مختلف و رابطه ی اجزا در سیستم ها

درس سوم: تصمیم گیری

انتخاب بهترین گزینه از بین گزینه های موجود با هنر تصمیم گیری

درس چهارم: مذاکره

رسیدن به بهترین توافق با توجه به منافع طرفین

فصل دوم: بازاریابی

نیازسنجی مشتریان و ارزش آفرینی بر حسب نیاز آنها

درس اول: ارزش آفرینی

چگونه ارزشی پایدار برای مشتریان خود خلق کنیم

درس دوم: بازاریابی

بازار هدف ما چه کسانی هستند و چگونه نیاز آنها را جواب دهیم

درس سوم: توسعه محصول

طراحی و خلق محصولات و خدمات بر پایه ی نیاز مشتریان

درس چهارم: تبلیغات

طراحی تبلیغات و کمپین تبلیغاتی با توجه به استراتژی بازاریابی ما

درس پنجم: فروش

چگونه پیشنهاداتی موثر برای مشتریان ایجاد کنیم

درس ششم: مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد استراتژی مناسب برای ارتباط موثر با مشتریان

درس هفتم: برندسازی

ایجاد یک برند قوی و ماندگار با استفاده از تکنیک های برندینگ

فصل سوم: منابع انسانی

کارمندان و منابع انسانی یکی از مهم ترین منابع در کسب و کار ماست

درس اول: مدیریت منابع انسانی

مدیریت هدفمند کارمندان و ارتباط موثر با آنها

درس دوم: رفتار سازمانی

بررسی و آشنایی با رفتار جمعی و فردی در سازمان ها

درس سوم: کار تیمی

آشنایی با اصول کار تیمی در کسب و کار

فصل چهارم: کنترل در مدیریت

چگونگی کنترل و ارزیابی بخش های مختلف یک کسب و کار

درس اول: کنترل در مدیریت

آشنایی با انواع کنترل در کسب و کار

فصل پنجم: استراتژی در کسب و کار

ایجاد برنامه های بلند مدت و استراتژی برای کسب و کار

درس اول: استراتژی

آشنایی با استراتژی و اصول برنامه ریزی هدفمند و بلندمدت در کسب و کار

درس دوم: مدل کسب و کار

آشنایی با مدل کسب و کار و طراحی بوم مدل کسب و کار

مــــــــــدرس دوره
course Teacher
مدرس دوره
امیرحسین رضایی
امیرحسین رضایی موسس واترماگ و مدرس قهوه و کافه ، با حدود یک دهه فعالیت در زمینه های مختلف در صنعت قهوه و کافه یکی از مدرسین واترماگ در این حوزه می باشد . از زبان مدرس: حدود یک دهه ی قبل بود که در کافه شروع به کار کردم و از ابتدای فعالیتم با خوش شانسی تمام با مبحثی به نام قهوه ی تخصصی آشنا شدم . قهوه ی تخصصی برای من دریچه ای بود برای نگرشی تازه و متفاوت به زندگی … سال های متوالی را به پیشرفت و تجربه در این جهان دوست داشتنی و خوش طعم سپری کردم و به سرعت در این زمینه پیشرفت کردم و در بخش های مختلف و عنواین شغلی متفاوتی مثل باریستا ، مدیریت کافه ، راه اندازی ، آموزش ، فروش قهوه و تجهیزات و … فعالیت کردم . بعد از حدود پنج سال احساس کردم رسالتی بیش از این در قبال این دانه های قهوه ای رنگ شگفت انگیز و طرفدارانش بر عهده دارم . همین شد که شروع به تجربه های جدید در فضای استارت آپ در زمینه ی قهوه کردم . چند سالی صرف آزمون و خطا شد تا اینکه سال ۱۴۰۰ بود که به ایده ی آموزشگاهی آنلاین و بستری برای ارائه ی محتوای آموزشی در زمینه ی نوشیدنی ها و صنعت کافه و دیگر صنایع مرتبط رسیدم . از همان روز ها شروع به یادگیری و مطالعه و آزمودن راه های مختلف کردم و وبسایت واترماگ رو بیش از ۱۰۰ ها بار تغییر دادم تا به چیزی که امروز میبینید تبدیل شد . واترماگ و تمام مطالب و آموزش هایی که در آن ارائه شده و خواهد شد برای من گامی به سوی پیشرفت دانش در این صنعت و مخصوصا برای شخص خودم بوده و هست .
قیمت دوره
3,600,000 تومان
بازخورد
0 از 0 بازخورد
تاریخ انتشار
2 آذر 1402
تاریخ بروزرسانی
5 خرداد 1403
نظــرات کـاربـــران
user Comments
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه
آموزش هـای مرتبط
related courses